środa, 11 kwietnia 2012

Nudzem sie i nudzem sie i nudziem sie i....OOO


Hej☺ Sama nwm o czym by tu napisać bo chowam sie przed Kingą.
Nom jeszcze jej nie mineło.
A więc tak mam troche porad.
No to opowiadacie?
AA no tak to ja mam dac te porady xD
Okey ale jakby ktoś miałnie potrzebny paralizator na Kinge to dajcie znaka
Niemusicie  wiedzieć po co mi paralizator na Kingi xD
Aha no taaa porady...
Poczekajcie bo myśle na szybko poczekajcie jest 22.17 zaraz zobaczycie kiedy coś wykombinuje xD
What!!!?? jest 22.19 i to nie jest porada ale ludzi gały wam wyskoczą jak ona to zrobiła !!!?? O.o
Okey oto nasza AnanaseQ Teraz powiecie no nie znowu coś o AnanaseQ ale to nie o tej AnanaseQ to znaczy...No Kujrde Przyczytajcie to zaobaczycie!!!
No to oto Ananase:
Na spoko normalna AnanaseQ ale paczajcie na to!
Jak ona to zrobiła!!!!????
Więc pytam sie.
What de fak!!??
Okey to tyle porada będzie następnym razem (zawstydzona)
Bayy :Zaniedługo Martwa Martyna :X PS Nie wydajcie mnie przed Kingą żew tu byłam xD
Pozdro ^.^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz