wtorek, 10 kwietnia 2012

Oj Martyna :D

O tak przygotuj się do bicia xD.
Poprostu ja miałam chłopaka a on się ,, Podwalał ''.
I ja go nie rzuciłam ja z nim nawet nie chodziłam ! ;D .
No i chce dodac że potem mieliśmy długom rozmowę z dziewczynami i  nim
że już mnie nie chce :D .
Tsaa jak to zrobiłam? Tajemnica . :D .
A z tym ślubem ...? Hmm chętnie opowiem :D .
Nasza Martyna Która już nie żyje x_x :D ma chłopaka .
No i on miał top model .
Martyna mnie zaprosiła no i ona wygrała :D .
He , he a ja z Nią :D .
Ale to inna historia.
Potem mieliśmy impre xD .
I ten oto właśnie chłopak zaczoł się podwalac :D .
No potem był ślub Martyny z jej chłopakiem ^^.
No nie doszły ślub bo musiał iśc :D .
Parę fotek :










Dobra jedna bo gdzieś się zapodziało reszte :D
Jak znajde to dam ;) .
To tyle Pozdro
Jeszcze nie martwa Kinga .

1 komentarz: