sobota, 1 września 2012

2 Sprawy :>

Więc Ekhem ekhem.. xD
Zacznijmy od tego że Karolina przestała wchodzic na nasz blog więc pisałyśmy do niej
Mi nie odpisywała Martynie najpierw też ale potem chyba coś odpisała że nie ma czasu.. czy coś ja nie wiem
Tak czy inaczej ona już z nami bloga nie prowadzi więc nie pytajcie się o nią :]
No niestety :P Ja się nie smucę bo nawet jej nie znałam i nie znam bo przecież nie umarła :D
A no i jak wam się podoba nasz ,, Nowy '' blog? Martyna wprowadziła tu ,, Kilka '' zmian
Zacznijmy od tego że nasz blog był pomarańczowy i miał mniej piosenek na tytule była także Karolina
No i wtedy z Martyną nie miałyśmy Vip'a :P
Oj dużo się zmieniło teraz nasz blog jest bardziej hm.. Ponury..?
Ale mi to tam się podoba chociaż niel lubię ubierac się jak tak zwane ,, Emo'' :P
Dobra idę z mamą sprzątac póki mojego brata nie ma pojechał na ślub z koleżanką ale to w innym poście
Bay ! :3
                                                                         Kinga :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz