sobota, 1 września 2012

"Nowy" blog

A więc tak jak dla mnie blog wcale nie jest ponury pfffi -.- xD
Nie no ale powrócimy do sprawy Karoliny szkoda że już jej z nami nie ma będziemyy cie pamiętać :(
Bo na tym blogu...NIE ŻYJESZ :O
Ale nie martwcie sie oczyiście w realu żyje i kupuje żeczy (chyba ._.)
I cóż Kinguś przypominam że wczoraj siem mi vip skończył x-o!!!!!
Niestety ._.
A do tego za 2 dni do szkoły,
ale to już będzie w innym poście xD
Planuje dodać dziś jeszcze 2 posty.
A mianowicie o szkole i o...Niepowiem Bo to tajemnica Ciiii...
Kinga pewnie wie o co mi chodzi xD
Powiem tylko ze do niespodzianki dodam moje bazgroły.
Aha i co do piosenek na blogu
(którem zrboiłam jam! Tak jak inne zmiany)
Polecam wam "Król Julian-Najśmieszniejsze teksty","Julian jesdzie ulicom" oraz
"Król Julian rapuje xD"
To zajiste Hity xD
Nu ok Lecfem dlaej rysować^^
Bayyy :3
Martyna Dash
(upss chyba coś podpowiedziłam w podpisie ^^)
PS. Mam nadzije że blog sie podoba!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz